V případě jakýchkoliv dotazů k prezentovaným kolům Felt Bikes nás neváhejte kontaktovat prostřednictvím kontaktního formuláře nebo na níže uvedeném telefonním čísle, či adrese. email: feltbikes@seznam.cz, tel. 420 601 588 265 (nové číslo)
Po domluvě lze realizovat odborný servis, odběr seřízeného kola, vyzkoušení, atd, dle momentálních možností). Pokud budete mít zájem o garanční prohlídku, budete jí u nás mít zdarma. (platí při zakoupení kola u nás za cenu uvedenou na našem eshopu).
U nás zakoupený bicykl vám buď osobně předáme seřízený a zkompletovaný v naší provozovně v Praze, nebo jsme ho schopni v rámci Prahy a okolí zdarma dovézt zkompletovaný přímo k vám domů a nebo vám ho pošleme zdarma Balíkem do ruky kamkoli do ČR( předpřipravené, tj zkompletované a seřízené v kartonové krabici složené na 80 procent) Pokud by vám dárek ke kolu nevyhovoval, dá se domluvit i jiná alternativa. Na výběr je především značka BBB, kompletní sortiment nalezente na webu výrobce. Podmínka získat dárek je zakoupit zboží za cenu uvedenou u produktu. Ceny se snažíme mít co nejlepší a pokud narazíte na internetu na nižší, tak se vám je pokusíme dorovnat.
Tento eshop slouží především pro prodej značky Felt, ale jsme schopni vám zajistit i jiné značky, německý Stevens, elektrokola Totem, elektrokola Agogs, popřípadě i doplňky. Pokud budete shánět konkrétní značku a kolo, co u nás nenajdete, tak nás prosím kontaktujte a pokusíme se vám udělat dobrou nabídku. Stejně tak, pokud narazíte na nižší prodejní cenu, tak vám zbytek dorovnáme
Miroslav Koukal - FeltBikes.cz
Kontaktní údaje:
Živnostenský list:
Zákaz kopírování a publikování materiálů bez písemného souhlasu provozovatele. Zvláště upozorňujeme na autorské nekatalogové fotografie, které si pořizujeme sami pro potřeby našeho eshopu.
EET ELEKTRONICKÁ EVIDENCE TRŽEB Zákazníkovi z evidence tržeb neplynou žádné nové povinnosti. Podle zákona o evidenci tržeb (112/2016 Sb. ze dne 16. března 2016) je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. Informační povinnost prodejce Prodávající má povinnosti informovat své zákazníky o tom, že zákazník nakupuje u prodávající, který má povinnost evidovat tržby a vystavit zákazníkovi účtenku. Obsahem informačního oznámení je
Informační oznámení musí prodávající umístit v místě, kde se běžně uskutečňují evidované tržby, tedy na prodejně nebo na internetových stránkách tzv. e-shopů. Informace musí být dostatečně viditelné a čitelné. Účtenka Zákazníkovi, který zaplatí za zboží či služby hotově, kartou, poukázkami (např. stravenkami) nebo dalšími obdobnými způsoby, je prodávající povinen vystavit nejpozději při uskutečnění evidované tržby účtenku. Okamžikem uskutečnění evidované tržby se pro účely zákona o evidenci tržeb rozumí okamžik přijetí evidované tržby, nebo vydání příkazu k její realizaci (v případě karetních transakcí), jestliže tento okamžik nastal dříve. Zákazník nemá povinnost převzít od prodávajícího účtenku. Je plně na rozhodnutí každého zákazníka, zda si účtenku převezme. Na rozdíl od Itálie nebo Chorvatska u nás nebude zákazník za nepřevzetí účtenky nijak pokutován. Na druhou stranu zákazník v ceně výrobku nebo služby platí DPH a očekává, že obchodník peníze určené pro veřejný rozpočet státu řádně odvede. Tím, že účtenku zákazník převezme, napomáhá tomu, že se tak i stane. Prodávající nezasílá Finanční správě žádné informace o zákazníkovi ani o konkrétních položkách jeho nákupu, resp. Finanční správu zajímá pouze celková výše tržby, kterou prodávající přijme. Předání účtenky Zákon o evidenci tržeb neupravuje formát ani způsob předání účtenky zákazníkovi a tudíž prodávající může vystavit účtenku i elektronicky (bez tisku a předat jí zákazníkovi např. prostřednictvím e-mailu, MMS, přes bluetooh). Přesto však bude nejčastěji docházet k předávání tištěných účtenek. Elektronické vystavení účtenky se uplatní zejména v situacích, kdy nedochází k osobnímu kontaktu prodávajícího a zákazníka (např. při nákupu zboží a služeb po internetu placených platební kartou). Na této formě předání však musí být mezi zákazníkem a prodávajícím shoda. Ověření účtenky u správce daně Prodávající evidující tržby má povinnost zaslat Finanční správě údaje o každé přijaté evidované tržbě a to nejpozději při uskutečnění evidované tržby. Zákazník si bude moci zadáním vybraných údajů uvedených na účtence ověřit, zda prodávající opravdu řádně přijatou tržbu za jeho nákup v systému Finanční správy zaevidoval. V případě zaevidování tržby v běžném režimu si může tuto skutečnost zákazník ověřit bezprostředně po nákupu. V případě výpadku internetu by pak mohla být tržba zaevidovaná se zpožděním, resp. informace o zaevidování nebude na portálu k dispozici okamžitě, ale nejpozději do 48 hodin. V případě evidence tržeb ve zjednodušeném režimu si bude moci zákazník tuto skutečnost ověřit nejpozději do 5 dnů od uskutečnění tržby. Údaje uváděné na účtence Prodávající je na účtenku povinen uvádět:
a v určitých případech také:
Zdroj: etrzby.cz
|
KOŠÍK
NOVINKA
Celoodpružené karbonové horské elektrokolo Rozzo Scherpa Brose full Shimano SLX 29 2023
-18.4% 146 990,00 Kč
119 990,00 Kč